image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

6 mar. 2012

Inceput2

Azi s-a născut David Gilmour!
How I wish you were here...

Mi-am regăsit acum ceva zile un vechi prieten de care cu tristețe realizez ca m-am despărțit timpuriu. Într-un anumit moment al vieții mele eram prieteni buni, poate cei mai buni. Cu timpul și-au făcut loc și alții  ușor mai triviali  și pe el am început sa-l neglijez. De azi sper eu ca acest vechi prieten al meu sa va dea prilejul sa ma cunoașteți pe mine, ceea ce eu iubesc, ce urăsc și ce ma face sa tresar. Pe el l-am cunoscut când eram foarte mica și stângace. El este SCRISUL.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu