image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

20 mar. 2014

la ora asta e acelasi fus orar peste tot''

Nu e. Am cautat o peste tot. Tot drumul spre casa m am tot uitat dupa ea. La fiecare semafor, dupa fiecare colt de intersectie, la fiecare parter de bloc. Peste tot numai farmacii. O tot caut prin sertare, prin buzunarele de la pantaloni si geci. Am cautat o si n geanta, acolo de obicei gasesc orice. Acum ma tot uit pe geam dupa ea. Nici macar dupa ce am fumat o tigara, doua n a aparut. Nu mai e. Stiu sigur ca se ascunde pe undeva, mai trist e ca peste doua saptamani dispare de tot. A inceput de o vreme sa dispara, azi insa e mai evident ca niciodata. Ea, ora in plus de somn s a dus. Azi, ziua e egala cu noaptea.