image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

7 ian. 2013

weird green light


 Acum două nopți. 1:30 AM. Autostrada București-Pitești. Dinspre Pitești spre București, pe la km 30, pentru că în noaptea aia era surprinzător de senin și pentru că încercam să nu adorm, mă zgâiam insistent la cer.

 Habar n-am despre stele, constelații sau ce e pe harta cerului, dar ca să înțelegeți, pe undeva pe lângă Ursa Mare, cam pe unde ar trebui să fie steaua polară, lucea insistent și verde aprins o lumină.
 O lumină care se străduia în opinia mea să semene cât mai bine cu o stea. O lumină aparent foarte, foarte departe de pământ.

 Ei și pentru că deja îmi atrăsese atenția, m-am tot uitat după ea. După un interval destul de scurt de timp, lumina asta foarte verde a început să scadă în intensitate până când s-a stins. După un timp însă, a început, tot progresiv să se aprindă iar, din ce în ce mai strălucitoare. N-am cronometrat, se stingea însă la intervale regulate de timp după care se aprindea din nou. Un detaliu important, dădea senzația că nu se mișcă absolut deloc, greu însă de stabilit cu ochiul liber.

 Rațional m-am gândit că poate e lumina de semnalizare a unui avion (pe acolo trec frecvent avioanele care aterizează pe Otopeni). La scurt timp însă, foarte aproape de lumina asta verde care acum era aprinsă de un timp chiar a trecut un avion care semnaliza roșu-albastru-alb. NU verdele ăla intens.
 Imediat după ce-a trecut de treabă asta strălucitoare, avionul a oprit luminile de semnalizare. Lumina verde a rămas aprinsă până când avionul s-a îndepărtat destul. După care s-a stins.
 N-am mai reușit să o identific, panorama se schimbă pe autostradă pe măsură ce te apropii de București.

 Încă ceva, toată treabă asta cu lumina verde/stea/ce-o fi fost mi s-a părut c-a durat 10 minute. După ce mi-am luat însă ochii de pe cer, eram deja la București!


UFO?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu