image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

16 mar. 2012

Convalescenta

Singura intruziune venoasa  și rezerva de spital :)




Azi e a treia zi de asa-zisa recuperare ușoară în urma intervenției de apendicectomie laparoscopica.
Marti  după-masa eram deja mai ușoară cu un apendic.
Pentru cei ce n-au trecut pana acum prin asa ceva, iată detaliile operației prin care am trecut eu:
1. Cel mai important lucru, spitalul unde m-am operat:Euroclinic Hospital, intervenția făcută de dl dr Barta;
2. Intervenție laparoscopica sub anestezie generala;
3. Doua ore de somn la terapie intensiva  și apoi o noapte de amețeală și antibiotice, antiinflamatoare și alte anti...
4. A doua zi seara eram deja acasă fără prea mari dureri.
Daca e făcută la timp, treaba e simpla și cu disconfort minim. E adevarat ca doare dar ar fi ciudat sa nu simți chiar nimic. Am totuși 3 incizii dintre care una e în buric.
Costuri, 4200 de lei cu tot cu reducerea de abonat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu