image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

11 feb. 2013

Valentines preview



69.Green

I once believed 
That only fields are neverending...
or seas or oceans or the skies 

Now throughout hay and flowers 
That I found you
Nor seas, nor oceans
nor the skies


Will linger onto neverending
In seas, in oceans
Or the skies


I once believed a sun
in dusking times
Through wind, or rain
Or stormy weather

Just now I understood
I never loved
Just rain, just wind
or stormy weather

And late I found you 
In the sadness
Away from oceans
Rain or skies.


79. Hai sa ne intalnim in cer

Hai sa fugim impreuna
Pe unde nu ne cunoastre nicio strada.
Asa putem imprumuta pasii altora.
Doua suflete care se tin de mana
Si daca unul se-mpiedica, n-o sa cada;
Nu mai e singur acum.


Si poate ne intalnim cu un negustor de aripi
Pana acum n-am mai zburat tinandu-ne de mana,
Dar am visat ca facem asta.
Si daca tot ratacesti pe strazi,
Cumpara-ti niste aripi
Si hai sa ne intalnim in cer.




prajitura din camera din fata

Am putea fi iar tineri 
Sau am putea fi copii 
Si ne-am tine de mana printre nori.
Apoi am putea plange de dor
Si dupa ploaie-ar aparea curcubeu
Si ne-am plimba pe el
Eu verde si tu albastru.

Roaga-l pe negustor sa ti le dea
Caci fara ele cineva moare
Si-a invatat sa zboare abia ieri
Acum inchide ochii,
Asa adie vantul printre stele.


And if you need but a day to celebrate love, so be it!
Therefore love!