image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

17 aug. 2012

Misty

abia ajunsa acasa


Și pentru că Mauve se simțea tare singurică și/sau pentru că așa am vrut, după aproape un an a apărut și Misty (alias Muki, Shipi, Mesha...). O mîța tristă și tare mică, tristă zic eu pentru că fusese înconjurată de o mare liniște, stăpânii ei fiind aproape surdomuți. O pisică aproape mută.
 Nici acum nu prea miorlăie, însă e o mare diferență. Măcar a avut de la cine învăța :)

 Ea împreună cu Mauve sunt sufletelele mele mici!

PS: "Mauve Listeni/ˈmv/(rhymes with "grove"; from the French form of Malva "mallow") is a pale lavender-lilac color, one of many in the range of purples. The color mauve is named after the mallow flower.
Mauve is more grey and more blue than a pale tint of magenta would be. Many pale wildflowers called "blue" are actually mauve. Sometimes mauve can be considered a purplish pink or a pale purple.
Mauve can also be described as pale violet.
Another name for this color is mallow.
The first recorded use of mallow as a color name in English was in 1611."
Misty trebuia si ea sa fie o culoare, Mais, insa aici am cedat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu