image1 image2 image3

Le Chat Mauve|Este un pic despre tot. Totul vostru, al meu.|Eu, posesoare a unei biciclete, a multor perechi de pantofi|posesiune a doua pisici, iubita, colega, fiica cuiva.|Voi, toți ceilalți.

3 ian. 2018

Despre 2 - in ordine, nu doar alfabetica

2018. De inceput. Anul 1. 
Fara comparatie insa. E oricum un exercitiu bun, cu o conditie, sa fiti consecventi si sa-l repetati.
Si-mi propun si eu o consecventa de invidiat, cu numar magic 98. 

A
Age: 34
Allergic: detergenti, politica, zgariatul cu creta pe tabla (tot un fel de alergie) si prenadez-u'
Animal: 3 (si vezi Doamne, nu toti 3, 2 mitze si-un kito)
Actors: noi, ca zic io, suntem cei mai buni actori in cele mai principale roluri
B
Birthday/Birthplace: Medgidia, nu s-a schimbat nimic
Best Friends: cativa
Body Part on opposite sex: picioarele
Best Feeling in the world: atunci cand vine primavara si inverzeste tot sau atunci cand inoti
Best weather: daca traduc weather asa cum am eu chef, cea mai buna vreme e vremea mea
Been in Love: traducem mot a mot, am tot fost in iubire
Been on stage?: da
Believe in yourself: da, eu cred in mine, sper insa ca si mine crede in eu
Believe in life on other planets: pai, fiecare din noi e o miniplaneta, asadar da, e clar ca exista viata pe cel putin 7 miliarde de planete
Believe in miracles: ca-n piesa aia...where you're from? you sexy thing! da da, cred, no, cred si-n mos craciun si mai cred si-n oameni, culmea!
Believe in magic: cred, da, cred, nu cred io?
Believe in God: cred in mine, da
Believe in Satan: see above
Believe in Santa: sigur ca da! mi se par neinspirate intrebarile astea care au raspunsuri evidente..cred in ceva ce nu s-a vazut si nu se poate dovedi stiintific? da, cred, de-aici si toata stiinta.
Believe in Ghosts/spirits: da
Believe in Evolution: ca teorie sau ca practica? reluam pe tema.
C
Candy: foarte rar, acadele
Color: gri cu mov
Cried in school: da
Chocolate/Vanilla: mango
Chinese/Mexican: kuweitian
Cake or pie: none, dar placinta, daca e
Countries to visit: (Franta, Brazilia, India, Maroc, Croatia//toate alea plus Cuba si Polonia) dintre paranteze scot Croatiasi Polonia, ca s-au bifat, adaug Spania si Irlanda si gata.
D
Day or Night: day and night
Danced: mereu
Danced in the rain?: da
Danced in the middle of the street: da
E
Eggs: fierte
Everyone has: a soul
Ever failed a class? da
F
First crush: e gresita intrebarea, primul accident cu adevarat a fost. Atat.
Full name: Romina
First thought waking up: sa pun perdelele alea odata!
Food: cartofi prajiti, oua si hummus
Fruits: mango
G
Greatest Fear: de inaltime
Giver or taker: pastrez un echilibru
Gum: nu
Good luck charms: nu
H
Hair color: saten
Height: 1,68 m
Happy: cu moderatie, dar despre asta discutam separat
How do you want to die: impacata
Hate: minciuna
In guys/girls
Eyes: caprui
Hair Colour: saten
Height: inalt
Clothing Style: personal
Characteristics: amuzant
NB: siguur, in fapt e cum trebuie sa fie, si-n general e cum vrea El
I
Ice cream: vanilie, nuci, migdale, fistic, lime
Instrument: saxofon
J
Jewelry: bratara
K
Kids: o fata cu ochii verzi//gemeni
Keep a journal? unei nopti de vara, maxim
L
Love: me
Letters: RD
Love at first sight: nu, e maxim o chestiune hormonala, si oricum orice love din asta la prima vedere arata bine, da-i apoi cu testat, corectii de bug-uri, prerelease si-abia dup-aia e release to prod
M
Milk flavour: never milk
Movie: multe - Interstellar
Marriage: sigur ca da
McD’s or KFC: la fel ca la aia cu laptele, cert e ca la scrierea de dupa aceasta chestiune o sa fie niste teme interesante
N
Number of Piercings: 0
Number: 11
Nickname: Roma (daca se pune)
O
One wish: un diamant (unele lucruri nu se schimba niciodata)

 
P
Place you’d like to live: pe malul oceanului
Pepsi/Coke: cafea//:))) espresso, si-o apa plata la temperatura camerei
Q
Questionnaires: mereu
R
Reason to cry: la nevoie, e ca si cum ai da cu aspiratorul sau ai sterge praful
Roll your tongue in a circle: nu, ca-i ca mersu-n cerc
S
Song: Beirut
Shoe size: 37 1/2
Slept outside: da
Shower daily? da
Sing well? de cantat, des cant, voce de radio am, de treaba sa ma apuc :))
Scientist need to invent: nimic, existam deja
T
Time for bed: tot mot a mot, raspunsul e da
Thunderstorms: da
Touch your tongue to your nose? simteam eu ca lipseste ceva..
U
Understanding: incep prin a asculta, intelegerea e a fiecaruia
V
Vegetable you hate:conopida
Vegetable you love: in fiecare din noi zace o leguma, da
W
Weakness: still being human
When you grow up: niciodata
Who makes you laugh the most: am cunoscut un om care-mi place si cu care rad mult, ne vedem rar, dar radem mult de fiecare data
Worst feeling: n-as sti sa definesc acum e discutie de purtat cu mai multe cuvinte, dar ca sa nu complicam acu' o chestiune simpla, minciuna
Where do we go when we die? nicaieri
Walk with a book on your head? da
X
X-Rays: da
Y
Year it is now: 2018
Z
Zoo animal: ratonii
Zodiac sign: leuta (citez adaptat)
 De refăcut la anu'!